yhteystietojen päivittäminen

HUOM RÄJÄHDEYHDISTYKSEN JÄSEN!
Räjähdeyhdistyksen tiedottaminen tapahtuu näiden nettisivujen ohella sähköpostitse. Posteja lähetettäessä tulee merkittävä määrä ilmoituksia virheellisistä sähköpostiosoitteista.

Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut, etkä ole saanut postia Räjähdeyhdistykseltä viimeaikoina, ole ystävällinen ja päivitä voimassa olevat yhteystietosi. Päivittämisen voit tehdä yhteydenotto välilehdeltä löytyvän kaavakkeen avulla tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: rajahdeyhdistys@gmail.com

Toiminta ja tapahtumat

Yhdistys järjestää räjähdealaan liittyviä koulutustilaisuuksia jäsenistölleen ja kaikille asiasta kiinnostuneille. Räjähdeyhdistyksen tilaisuuksissa ovat edustettuina alan toimijat; tutkimuslaitokset, valmistajat, käyttäjät ja viranomaispuoli. Yhdistyksemme lähes 300 jäsentä toimivat räjähdealan asiantuntijatehtävissä.

Tervetuloa tapaamaan räjähdealan asiantuntijoita, syventämään alan osaamista ja verkostoitumaan kansallisesti ja kansainvälisesti.

Räjähdepäivät 2021

Vuoden 2020 Räjähdepäivät 19 - 20.5.2020 Lahdessa jouduttiin valitettavasti perumaan vallitsevan COVID -19 pandemien takia.

Räjähdepäivät vuonna 2021 pyritään järjestämään helatorstaiviikolla, eli 11.-12.5.2021. Merkitse ajankohta jo kalenteriisi!

Jos sinulla on kysyttävää, voit olla yhteydessä meihin sähköpostitse (rajahdeyhdistys@gmail.com) tai yhteydenottolomakkeella.

Riskienhallintakoulutus 2019

Räjähdeyhdistys järjesti avointa riskienhallintaan liittyvää koulutusta 30.10.2019 Tampereella.

Räjähdepäivät 2019

Vuoden 2019 Räjähdepäivät järjestettiin Oulussa 28-29.5.2019. Teemana oli riskien arviointi ja räjähteiden näytösturvallisuus.

Räjähdealan peruskurssi 1

Räjähdealan peruskurssi järjestettiin Tampereella 21.-23.11.2017

Vuodeksi 2020 suunniteltu kurssi jouduttiin valitettavasti perumaan COVID-19 pandemian takia. Seuraava peruskurssi pyritään järjestämään loppuvuonna 2021, lisätietoa tulossa keväällä.

Räjähdealan peruskurssi 2

Räjähdealan peruskurssi 2 (PK1:sen jatkokurssi) järjestettiin Tampereella 30.10 -1.11.2018

Seuraava peruskurssi vuonna 2022

Räjähdepäivät