yhteystietojen päivittäminen

HUOM RÄJÄHDEYHDISTYKSEN JÄSEN!
Räjähdeyhdistyksen tiedottaminen tapahtuu näiden nettisivujen ohella sähköpostitse. Posteja lähetettäessä tulee merkittävä määrä ilmoituksia virheellisistä sähköpostiosoitteista.

Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut, etkä ole saanut postia Räjähdeyhdistykseltä viimeaikoina, ole ystävällinen ja päivitä voimassa olevat yhteystietosi. Päivittämisen voit tehdä yhteydenotto välilehdeltä löytyvän kaavakkeen avulla tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: rajahdeyhdistys@gmail.com

Toiminta ja tapahtumat

Yhdistys järjestää räjähdealaan liittyviä koulutustilaisuuksia jäsenistölleen ja kaikille asiasta kiinnostuneille. Räjähdeyhdistyksen tilaisuuksissa ovat edustettuina alan toimijat; tutkimuslaitokset, valmistajat, käyttäjät ja viranomaispuoli. Yhdistyksemme lähes 300 jäsentä toimivat räjähdealan asiantuntijatehtävissä.

Tervetuloa tapaamaan räjähdealan asiantuntijoita, syventämään alan osaamista ja verkostoitumaan kansallisesti ja kansainvälisesti.

RäjäHDEpäivät 2024

Räjähdepäivät 2024 järjestetään 7.-8.5.2024 Seinäjoella. Kokouspaikkana tulee toimimaan Hotelli Alma, johon on myös varattu huonekiintiö majoittumista varten.

Räjähdepäivien teema tänä vuonna on Patruunat ja laukaukset. Räjähdepäivien alustava ohjelma.

Vierailukohteena on Nammo Lapua patruunatehdas Lapualla, jonne järjestetään Seinäjoelta linja-autokuljetus.

Räjähdepäivien hinta on jäsenille 340 €, ei-jäsenille 380 € ja eläkeläisille 50 % näistä.
Hintaan sisältyy osallistumismaksu, lounaat ja kahvit sekä kokouspäivällinen 7.5.2024.

OHJEET HOTELLIMAJOITUKSEN VARAAMISEEN HOTELLI ALMASTA

Hotelli Almaan Seinäjoella on tehty kiintiövaraus, joka on voimassa 19.4.2024 asti.

Huoneiden hinnat:

• Single Business, yhdenhengen huone, 119 €/vrk
  • Twin Business, kahden hengen huone, 149 €/vrk

Varaustunnus on RYPÄIVÄ2024

Varauksen voi tehdä verkossa, puhelimitse tai sähköpostilla.

Linkki: https://cloud.hotellinx.com/NetReservationsAlma/Rooms/GetRooms

Hotellin yhteystiedot:

Hotelli Alma
Ruukintie 4, 60100 SEINÄJOKI
Puhelin: 06 421 5200
Sähköposti: alma@hotelalma.fi

Räjähdealan peruskurssi 2

Seuraava Räjähdealan peruskurssi 2 (PK 1:n jatkokurssi) järjestettiin 7.-9.11.2023 Tampereella. Paikkana oli Museokeskus Vapriikki.

Kurssimateriaalion saatavilla osallistujille jäsenille sivulla. Jos et ole saanut salasanaa, laita meille sähköpostia asiasta.

RÄJÄHDEPÄIVÄT 2023

Räjähdepäivät 2023 järjestettiin 16.-17.5 Kuopiossa. Kokouspaikka oli Scandic Kuopio ja vierailukohteena Pelastusopisto.

Päivien teemana oli viranomasyhteistyö.

Räjähdealan peruskurssi I

Räjähdealan peruskurssi I järjestettiin 22.-24.11.2022. Paikkana toimi Museokeskus Vapriikki, Tampere.

Kurssin ohjelma (avautuu uuteen ikkunaan).

Kurssimateriaali on osallistujien saatavilla (kysy, jos et ole saanut salasanaa).

RÄJÄHDEPÄIVÄT 2022

Räjähdepäivät 2022 järjestettiin Lahdessa 24.-25.5.2022.

Päivien teemana oli "Olosuhteet ja elementit".

Vierailukohteena oli Uudenkylän onnettomuuspaikka.

Riskienhallintakoulutus 2019

Räjähdeyhdistys järjesti avointa riskienhallintaan liittyvää koulutusta 30.10.2019 Tampereella.

Räjähdepäivät

Järjestetään vuosittain touko-kesäkuussa (viime vuosina helatorstaiviikolla). Tämä on hyvä tilaisuus tulla syventämään alan osaamista ja verkostoitumaan alan toimijoihin. Räjähdepäivät ovat kaksipäiväinen koulutustapahtuma, jossa on vaihteleva teema ja johon kuuluu vierailu alaan liittyvään kohteeseen. Räjähdepäivät järjestetään eri puolella Suomea. Viime vuosien kohteita:

• 2012 Helsinki
  • 2013 Pori
  • 2014 Lappeenranta
  • 2015 Jyväskylä
  • 2016 Turku
  • 2017 Hämeenlinna (30v. juhlavuosi)
  • 2018 Hanko
  • 2019 Oulu