RÄJÄHDEYHDISTYS RY:N VUOSIKOKOUS 2020

Räjähdepäivät 2020 ja sen yhteydessä pidettäväksi aiottu Räjähdeyhdistys ry:n vuosikokous jouduttiin perumaan COVID-19 pandemian asettamien liikkumis- ja kokoontumisrajoitusten vuoksi.

Lain 290/2020 5§ antamaan mahdollisuuteen perustuen vuosikokous on päätetty järjestää poikkeuksellisesti vasta elokuussa.

Kokous pidetään keskiviikkona 19.8.2020 klo 14:00 alkaen
Paikka: HVT30, Neuvotteluhuoneessa Älynväläys.

- Kahvitarjoilu -

Ilmoittautuminen vuosikokoukseen

Kokoukseen osallistuvien yhdistyksen jäsenien tulee ilmoittautua oheisesta linkistä ”Ilmoittaudu vuosikokoukseen

Ilmoittautuminen tulee tehdä 16.8.2020 kuluessa.

Etäosallistuminen vuosikokoukseen

Kokoukseen voi lain 290/2020 mahdollistamana osallistua myös etänä (puhelin / tietokone).

Tarkemmat tiedot etäosallistumisesta kokoukseen toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostitse.

Kokousmateriaali

Salana kokousmateriaaliin toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostitse.

yhteystietojen päivittäminen

HUOM RÄJÄHDEYHDISTYKSEN JÄSEN !!!

Räjähdeyhdistyksen tiedottaminen tapahtuu näiden nettisivujen ohella sähköpostitse. Posteja lähetettäessä tulee merkittävä määrä ilmoituksia virheellisistä sähköpostiosoitteista.

Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut, etkä ole saanut postia Räjähdeyhdistykseltä viimeaikoina, ole ystävällinen ja päivitä voimassa olevat yhteystietosi. Päivittämisen voit tehdä yhteydenotto välilehdeltä löytyvän kaavakkeen avulla tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: rajahdeyhdistys@gmail.com

Toiminta ja tapahtumat

Yhdistys järjestää räjähdealaan liittyviä koulutustilaisuuksia jäsenistölleen ja kaikille asiasta kiinnostuneille. Räjähdeyhdistyksen tilaisuuksissa ovat edustettuina alan toimijat; tutkimuslaitokset, valmistajat, käyttäjät ja viranomaispuoli. Yhdistyksemme lähes 300 jäsentä toimivat räjähdealan asiantuntijatehtävissä.

Tervetuloa tapaamaan räjähdealan asiantuntijoita, syventämään alan osaamista ja verkostoitumaan kansallisesti ja kansainvälisesti.

Räjähdepäivät 2020 PERUTTU

Vuoden 2020 Räjähdepäivät 19 - 20.5.2020 Lahdessa on valitettavasti jouduttu perumaan vallitsevan COVID -19 pandemien takia.

Yhdistyksen johtoryhmä teki perumisesta päätöksen kokouksessaan 1.4.2020. Päätös oli raskas, mutta yksimielinen. Tässä tilanteessa on tärkeintä meidän kaikkien hyvinvointi ja turvallisuus.

Johtoryhmä myös päätti, että vuoden 2021 Räjähdepäivien teemaksi valitaan nyt perutun tilaisuuden teemana ollut "Räjähdevaikutukset" ja pyrimme saamaan samat erittäin asiantuntevat luennoitsijat ja mielenkiintoiset vierailukohteet kuin oli jo sovittu vuodelle 2020.

Räjähdepäivät vuonna 2021 ovat perinteisesti helatorstaiviikolla, eli 11.-12.5. Merkitse ajankohta jo kalenteriisi!

Jos sinulla on kysyttävää, voit olla yhteydessä meihin sähköpostitse

(rajahdeyhdistys@gmail.com) tai yhteydenottolomakkeella.

Riskienhallintakoulutus 2019

Räjähdeyhdistys järjesti avointa riskienhallintaan liittyvää koulutusta 30.10.2019 Tampereella.

Räjähdepäivät 2019

Vuoden 2019 Räjähdepäivät järjestettiin Oulussa 28-29.5.2019. Teemana oli riskien arviointi ja räjähteiden näytösturvallisuus.

Räjähdealan peruskurssi 1

Räjähdealan peruskurssi järjestettiin Tampereella 21.-23.11.2017

Seuraava peruskurssi mahdollisesti loppuvuonna 2020, lisätietoa tulossa kesällä 2020

Räjähdealan peruskurssi 2